Modelul suedez a eşuat la Câmpulung! Este vorba despre o aplicaţie prezentată ca fiind soluția minune de înregistrare și de rezolvare a problemelor edilitare din Câmpulung.
În urmă cu 3 ani, era lansată cu surle şi trâmbiţe aplicaţia e-Muscel, prezentată ca fiind inspirată din Suedia şi implementată în premieră în ţara noastră în relaţia dintre cetăţeni şi autorităţile locale. Conform celor spuse atunci de primăriţa Elena Lasconi, câmpulungenii trebuia să semnaleze digital deficienţele administrative, iar administraţia municipală se angaja să le remedieze şi să prezinte modul de soluţionare. ”Acoperă toate tipurile de probleme, inclusiv cele care țin de ADP, Edilul, iluminat, Poliția Locală iar în curând vrem să introducem și Distrigaz, CEZ, Romtelecom, Digi etc.”, scria mândră Elena Lasconi pe pagina sa de Facebook.
Primăriţa avea chiar să le reproşeze apoi câmpulungenilor că nu au utilizat aplicaţia e muscel atunci când aceştia îi adresau critici punctuale despre problemele oraşului. Însă, entuziasmul avea să dispară în timp, în prezent aplicaţia minune fiind, practic, nefuncţională. O anchetă în acest sens a realizat publicaţia piteşteană argeşul online, demonstrând în mod faptic lipsa de reacţie la semnalele trimise, inclusiv reacţii de nemulţumire din partea cetăţenilor, dezamăgiţi de faptul că prin e-muscel sunt ignoraţi sau în cel mai bun caz minţiţi de administraţia locală. „Vă mulțumim că aţi descărcat aplicatia si că ne ajutati să oferim o viaţă mai uşoară si mai plăcută concetăţenilor noştri! Ajutorul Dvs. înseamnă foarte mult pentru noi!” – scrie şi acum pe pagina primăriei Câmpulung, dar totul a ajuns un mare eşec, în ciuda resurselor investite.