Astăzi, sediul Universității Spiru Haret din Câmpulung a fost gazda Cercului Pedagogic al Învățătorului Numărul 2. Tema propusă a fost una cât se poate de actuală. A fost vorba despre Inteligența Artificială și rolul instrumentelor care folosesc Inteligența Artificială, în învățământ.

La sediul Universității „Spiru Haret” din Câmpulung s-a desfășurat astăzi, în cadrul Cercului Pedagogic al Învățătorului, un atelier interactiv referitor la Inteligența Artificială. Putem spune că a fost vorba despre un altfel de cerc pedagogic, menit să aducă dascălii câmpulungeni la nivelul provocărilor actuale. Evenimentul a debutat cu o prezentare a unui proiect Erasmus, în mediul online. Învățătorii câmpulungeni au participat, astfel la un workshop referitor la formarea noilor educatori. Prezentarea a fost efectuată de Inspector învățământ primar Adriana Briceag.
În cea de-a doua parte a întâlnirii, dascălii au primit informații referitoare la Inteligența Artificială, în cadrul unui atelier interactiv organizat de Asociația Techsoup. Învățătorii au fost îndrumați să scrie într-un bilețel cuvântul cu care să descrie ce însemnă pentru el Inteligența Artificială. Răspunsurile au fost felurite, de la teamă până la încredere și inovație.
Participarea masivă a învățătorilor a fost un motiv de bucurie pentru organizatori, pentru că demonstrează interesul acestora pentru subiecte inovatoare și de actualitate .
În anul 2025, cercurile pedagogice se concentrează pe teme relevante pentru dezvoltarea profesională a profesorilor și pentru îmbunătățirea rezultatelor elevilor, cum ar fi „Demersuri didactice creative de abordare integrată pentru formarea unei atitudini pozitive în raport cu istoria și geografia locală și națională.